ب سلامتی خودم...



 

 

آهای مخاطب خاص قدیمی خوب بخون...
ب سلامتی خودم ک بخاطر تو قید بهتر ازتورو زدم
ب سلامتی خودم ک بخاطر تو خواستم تک پر بشم اما پری نذاشتی واسه پریدنم
ب سلامتی خودم ک اگه دروغیم گفتم بخاطر ترس از دست دادنت بود
ب سلامتی خودم ک در مورد احساسم دروغ نگفتم
ب سلامتی خودم ک خیلی از همون کسایی ک مثه چشمت بهشون اعتماد داری
بهم نخ دادن و خواستن باهام باشن ولی چون واقعا دوست داشتم ب خودم اجازه ندادم حتی بهشون فک کنم
ب سلامتی خودم با وجود این ک کامل نبودم ولی مطعنم هیچکس ب اندازه من بدردت نمیخوره
ب سلامتی خودم ک چیزایی در موردت شنیدم ک خیلی برام تحملش سخت بود ولی نذاشتم تو روحتم با خبر شه چون باور نداشتم
ب سلامتی خودم ک میتونستم ازت انتقام بگیرم ولی نگرفتم
ب سلامتی خودم ک مطمعنم برمیگردی و دلت هنوز با منه ولی با وجود این ک هنوز دوست دارم دیگه نگاهتم نمیکنم
بعد از تو سایز دلم دیگه با کسی جور نشد میدونم توهم مثه منی ولی مطمعن باش اگه تا آخر هم تنها بمونم دیگه چشممو بهت حتی قرضم نمیدم
از چشم یه اردیبهشتی افتادن درد داره میدونم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:, | 1:23 | نویسنده : Lonely boy |